Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Dette dokument beskriver sagsstyringdelen i Aftalesystemet. Til denne del bruges JIRA fra Atlassian.

Table of Contents

Termer

Nedenstående termer har samme betydning og kan blive brugt i flere sammenhænge i systemet.

  • Sag = JIRA issue
  • Sagsstyring = JIRA
  • Projekt = JIRA projekt
  • Status = JIRA status
  • Mail = email

Projekter

Sagsstyring i JIRA er inddelt i 3 projekter:

  1. AFTALER - (Projektnøgle: REQUEST).
  2. AFTALE UDLØB - (Projektnøgle: EXPIRE).
  3. SERVICE VINDUER - (Projektnøgle: SVCWINDOW).

Se screenshot nedenfor.

Image Modified

AFTALER

Dette projekt i sagsstyringdelen indeholder alle sager der vedører anmodninger om aftaler i Aftalesystemet. Når der bliver oprettet en anmodning om en aftale, vil der blive oprettet en ny sag i JIRA med nøgle prefix REQUEST f.eks. REQUEST-1212.

...

Se screenshot nedenfor for et skærmbillede af en sag for typen Aftale anmodning.

AFTALE UDLØB

Når en aftale er 3 mdr. fra at udløbe bliver der oprettet en sag i JIRA med prefix EXPIRE.

...

Se screenshot nedenfor for et skærmbillede af en sag for typen Aftaleudløb.

SERVICE VINDUER

Når der bliver oprettet et servicevindue i Aftalesystemet vil der blive oprettet en servicevindue sag i JIRA med prefix SVCWINDOW.

...